wtorek, 9 grudnia 2014

Wywiad z T.Henry'm

Zapraszam do przeczytania wywiadu z Legendą, zawodnikiem który w swojej karierze wygrał wszystko i kilka bramek w niej również strzelił ;)

Już sam początek ciekawy:

Kiedy patrzysz wstecz i myślisz o swoim debiucie w profesjonalnej piłce, wydaje ci się, że było to dawno temu czy jakbyś przeżył to wczoraj?

Myślę, że po połowie z obu opcji. Jednak najważniejsze dla mnie jest to, że kiedy myślę o tym dniu, jestem w pełni przekonany, że wszystko co od tamtej pory zrobiłem nie poszło na marne. Jestem świadomy drogi jakiej przebyłem, a w szczególności pracy, którą wykonałem, aby osiągnąć to, co osiągnąłem. Podkreślam słowo "pracy", ponieważ to ona jest podstawą każdego sukcesu. Każdy z nas ma jakiś dar. Ty możesz mieć niesamowity dar do grania w piłkę, ale talent niepoparty ciężką pracą na nic ci się nie przyda. Pełne poświęcenie jest tym, o czym często niektórzy zapominają. Przez te lata robiłem to, co kochałem. Uwielbiałem wszystko, co związane z piłką nożną i kochałem każdą chwilę treningu. Po prostu chciałem być najlepszy w każdym aspekcie gry i do tego dążyłem




więcej pod linkiem:

http://kanonierzy.com/shownews_id-36230_Obszerny-wywiad-z-Thierrym-Henrym.shtml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz